KLM blues - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Amerikanita - WaarBenJij.nu KLM blues - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Amerikanita - WaarBenJij.nu

KLM blues

Door: Amerikanita

Blijf op de hoogte en volg Amerikanita

29 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Atlanta

Al zoveel jaar voel ik me een KLMer. Niet omdat ik zelf bij het bedrijf werk, maar is natuurlijk wel een flink deel van mijn (ons) leven. Eigenlijk ben ik best wel blauw. Dus!

Blauw

Ik werk niet voor KLM
en heb dat nooit gedaan.
Maar hou van je: blauw in de lucht,
ben trots op jouw bestaan!

Zomers, toen ik jonger was,
parkeren langs het hek.
Pap’s verrekijker in de hand
een bult: de Jumbo Jet!

Mijn luchtdoop in de DC8
een raamplaats. Kijk nou. Kijk!
Van Amsterdam naar Londen
een koningin, zo rijk.

Ik werk dus niet voor KLM,
maar manlief werkt voor twee.
Op Schiphol en in buitenland.
en in 't blauw, ga ik mee.

Al bijna 40 jaar ben ik
daardoor behoorlijk blauw.
Echt familie is het niet,
maar we zijn elkaar heel trouw!

Verhalen, collega’s, werkvloer,
zoon vliegt, ook zijn vriendin.
Dus is die mooie blauwe kleur
groot deel van ons gezin.

Ik werk niet voor KLM
maar voel mij er wel thuis.
Ik hou van je: blauw in de lucht.
blauw brengt mij weer naar huis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amerikanita

Nieuwe woon-werkplek. Nieuwe uitdagingen en avontuur. De Amerika's verkennen met als thuisbasis Atlanta, Georgia, in Zuidoost USA. Per 1 september 2013 wordt alles weer anders. Spannend. Voor ons zeker!!

Actief sinds 20 Juni 2013
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 31848

Voorgaande reizen:

01 Juli 2013 - 31 December 2015

Leven in de Amerika's

Landen bezocht: